maanantai 21. maaliskuuta 2011

Yhteinen yö takana

Välillä nukuttiin kolmistaan sängyssä, välillä jompi kumpi koirista oli muualla, minua eivät sentään saaneet lattialle nukkumaan :D Mitään rähinöitä ei nukkumapaikoista tullut, vaan sopu teki hyvin sijaa. Onneksi sängyssä on tilaa!

Kahden aikaan sanomalehdenjakaja käveli käytävällä ja vaikka minulle ei tulekaan lehteä, niin askeleet saivat Yodon valppaaksi, se haukahteli vähän, mutta kun äänet loppuivat, koirakin rauhoittui. Tosin Yodo ehkä tunsi koti-ikävää, kun se mielestäni oli vähän rauhaton yöllä ja alkoi herätellä minua varmaan joskus neljän maissa. Se olisi kai tahtonut ulos, mutta minä vaan "nukuin".

Kuuden jälkeen sitten nousin ylös, kun Yodo jo raapi eteisessä ovea, että etkö tajua, että mä haluun ulos ja olen tosissani! Siihen aikaan olikin paljon koiria aamupisuilla. Yodo tosiaan piti semmoista matalaa murinaa, kun juttelin hetken yhden koiranulkoiluttajan kanssa, ja oli selkäni takana. Teimme pienen aamulenkin, sitten tarjosin koirille ruokaa, mutta kumpikaan ei syönyt. Katsotaan ruokahalua myöhemmin uudestaan.

Nyt molemmat taas torkkuvat. Inca tietää minun tapani, että tähän aikaan ei mitään erityistä tapahdu, emäntä syö aamiastaan ja "heräilee". Ja Yodo opettelee talon tavoille. Ihan on kun ei täällä koiria olisikaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti